Dos idiomas ás novas tecnoloxías… en que necesitaron especializarse as egresadas e egresados da UVigo?

O informe inclúe unha ficha con información académica e socio-laboral dun cento de titulacións

Luis Espada e Víctor M. Martínez Cacharrón con cadanseu exemplar da obra

Idiomas, informática, matemáticas, novas tecnoloxías, prácticas en empresas, formación e orientación laboral…  Estas son algunhas das habilidades de especialización profesional máis demandadas polo colectivo de egresadas e egresados da Universidade de Vigo. Así se determina no último informe publicado polo Observatorio de Persoas Tituladas, un estudo co que se culmina o ciclo iniciado en 2017 coa publicación de 71.487 persoas tituladas da Universidade de Vigo (1990-2015). Evolución da oferta académica e que continuou en 2018 con Estudo sobre a situación profesional das persoas tituladas da Universidade de Vigo (1990-2015), libros nos que se recollían os resultados dunha macro enquisa sobre inserción laboral aplicada aos antigos estudantes da Universidade de Vigo entre 1990 e 2015.

Ler a nova completa no DUVI